cu 5 numere... alta viata :)
Suma a 5 numere consecutive impare este 455 .
a. I___I
b. I___I2I
c. I___I2I2I
d. I___I2I2I2I
e. I___I2I2I2I2I
Aflam suma partilor egale : 455-20=435
435:5=87 ( numarul a)
87+2=89 (nr. b)
87+4=91 ( nr. c)
87+6+93 ( nr.d )
87+8=95 ( nr. e )
VERIFICARE : 87+89+91+93+95=455
foarte frumos Jasminestefan :)
Multumesc !

Răspunsuri

2014-02-14T16:56:44+02:00
87+89+91+93+95=455
          acesta este un raspuns corect.
Suma a 5 numere consecutive impare este 455 .
a. I___I
b. I___I2I
c. I___I2I2I
d. I___I2I2I2I
e. I___I2I2I2I2I
Aflam suma partilor egale : 455-20=435
435:5=87 ( numarul a)
87+2=89 (nr. b)
87+4=91 ( nr. c)
87+6+93 ( nr.d )
87+8=95 ( nr. e )
VERIFICARE : 87+89+91+93+95=455
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-14T16:58:44+02:00
A+b+c+d+e=455
a
b=a+2
c=a+4
d=a+6
e=a+8
a+a+2+a+4+a+6+a+8=455
5xa+20=455
5xa=455-20
5xa=435
a=435:5
a=87
b=89
c=91
d=93
e=95
nu ti-a mers cu copiatul
Vreau sa o rezolv prin metoda figurativa dar nu mai pot . De ce ? In clasele I-IV se rezolva prin segmente .