Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T19:04:11+03:00
O vorba cu ajutorul careia putem sa comunicam.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Unitate de bază a vocabularului, care reprezintă asocierea unui sens (sau a unui complex de sensuri) și a unui complex sonor; vorbă
Comentariul a fost şters
2014-09-17T19:05:13+03:00
Vorbă, una sau maĭ multe silabe care-s supuse unuĭ accent și exprimă o ideĭe