Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T18:56:33+03:00
O poezie originala, sau o poezie oarecare, scrisa de un autor american/britanic?

in 4 randuri, ai putea sa spui

roses are red, 
violets are blue,
they sky is beautiful,
and so are you.
mersi mult
dar ai putea despre toamna
The birds are gone,/ Summer is done,/ Autumn has come,/Winter is close.
Mersi mult
npc
2014-09-17T19:15:22+03:00
It's funny to be funny
To make some people laugh
It can be really easy,
It can be really...