Victor citeste o carte care are 350 pagini. Luni a citit 20 de pagini , iar in fiecare din zilele urm. cu 10 mai mult decat in ziua precedenta.
Cate pagini a citit Victor duminica?
Please , help me. REZOLVATI PENTRU CLASA A 5-A . PE INTELESUL CLASEI A 5-A.

2
te rog cel mai bun
duminica a citit 80 de pagini

Răspunsuri

2014-09-17T18:38:00+03:00
Daca luni a citit 20,marti 30,miercuri 40,joi 50  ,vineri 60 ,sambata 70,duminica 80
Unde-in rezolvarea? Am nevoie de fiecare operatie.
de luni pana duminica sunt 6 zile. 6*10=60 pagini;20 pagini de luni+60=80 pagini duminica
Mersii..
cu multa placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T18:56:42+03:00
A+m+10+m+20+j+30+v+40+s+50+d+60=350
10+20+30+40+50+60=210
350-210=140
140/7=20
 luni=20
luni+10=30        marti
marti+10=40      miercuri
miercuri+10=50         joi
joi+10=60          vineri
vineri+10=70    sambata
sambata+10=80     duminica
Duminica=80
proba=
20+30+40+50+60+70+80=350
l+m+m+j+v+s+d=350
sper sa fie bine si un multumesc nu strica si te rog frumos imi dai mie toate punctele pentru cel mai bun si punctele



     
3 5 3