Răspunsuri

2014-09-17T18:29:29+03:00

din foaie taiata in forma de aripi  si pe ,, aripi "  lipeste niste ata ca sa ii dea forma de nervura
de ce?
sa ii de-a forma de nervuraaaa
nu sai dea forma si deasupra sai pun hirtie creponata in forma de nevura pot sa fac cu acoarelele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T18:32:33+03:00
Le poti face din frunze sau hartie creponata.
dar cum crezi din sirma si hirtie creponata se va promi
poti repeta, te rog. nu inteleg ce vrei sa spui