Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-14T15:28:50+02:00
5+3x{6-2x[2-8:(4+2xa)]}:6=7
3x{6-2x[2-8:(4+2xa)]}:6= 2
3x{6-2x[2-8:(4+2xa)]} = 12
6-2x[2-8:(4+2xa)] = 4
2x[2-8:(4+2xa)] = 2
2-8:(4+2xa) = 1
8:(4+2xa) = 1
4+2a = 8
2a = 4
a = 2
2014-02-14T17:14:05+02:00
5+3x{6-2x[2-8:(4+2xa)]}:6=7
3x{6-2x[2-8:(4+2xa)]}:6=7-5=2
3x{6-2x[2-8:(4+2xa)]}=2x6=12
6-2x[2-8:(4+2xa)]=12:3=4
2x[2-8:(4+2xa)]=6-4=2
2-8:(4+2xa)=2:2=1
8:(4+2xa)=2-1=1
4+2xa=8x1=8
2xa=8-4=4
a=4:2
a=2
1 5 1