Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T17:46:28+03:00
Iepuras coconas 
A fugit peste imas 
Si s-a dus colo sus 
Intr-o tufa s-a ascuns 
Dar Codau, caine rau 
L-a gonit din cuibul sau 
Si-a plecat speriat 
In cel codru-ntunecat!
 
2014-09-17T17:48:51+03:00
Numele lui este iepuras 
si este tare dragalas 
toata ziua ar umbla 
si cu toti el s-ar juca.
al ei este pacovschi andreea catalina
eu nu pot unbla pe fbul ei ca ma cearta
cautama tu pe mineok?
pascovschi marius e un caine cu un trandafir in gura
ai tel si min ca sa ma suni?