Răspunsuri

2014-09-17T18:14:10+03:00
Nicicum nu m-am putut impotrivi.
Oricui i se poate intampla ceea ce mi s-a inatmplat mie.
Ea plangea fara lacrimi de durere.
El dadea in acel animal fara mila
A intrat fara sansa de supravietuire.
In indepartare se vad doi calatori voinici.
S-au indepartat de locul copilariei lor.
Sper ca te-am ajutat!
Mersi!
Cu placere!
Poti sa-mi raportezi raspunul ,va fi sters ,oricum nu a fost bun de nimic! Succes in continuare!
Nu este nevoie. :)
Cum vrei! :) :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T18:54:47+03:00
I can't resist eating ice-cream in any way.
I'm going to play a prank on whoever comes through the door first.
When her dog died, she was tearless.
They killed the dogs merciless.
They stood no chance of being rescued after the earthquake.
Last year, we helped with the removal of garbage in a forest.
My mother is trying to remove coffee stains from her white blouse;

*trebuie sa te gandesti clar la ce fel de "indepartat"  - ca exista "a indeparta-a inlatura, a da la o parte", si mai poti sa spui ca "suntem verisori indepartati", sau "in ultimul an, m-am indepartat de prietenul meu cel mai bun"  - care se traduc prin alte expresii in engleza*
Iar "no chance" nu inseamna "nicio sansa"?
da, poti si pune cu without, este la fel de corect, dar va parea mai putin natural, in propozitiile pe care le-am facut eu.
da, dar inseamna si fara sansa.
Ok. Mersi mult! :D
npc