Indicati forma corecta a constructiilor din enunturile urmatoare : un prieten de-al meu / de-ai mei / dintre ai mei / al meu stie multe colinde. o prietene de-a mea / de-ale mele/ dintre ale mele / a mea m-a invatat un cantec

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-14T10:57:24+02:00
Un prieten de-al meu stie multe colinde .
O prietena de-a mea m-a invatat un cantec .

22 4 22
2014-02-14T10:58:24+02:00
Un prieten de-al meu stiu multe colinde. de-a mea m-a invatat un cantec
7 3 7