Răspunsuri

2014-09-17T17:38:15+03:00
POti conjuga un verb la toate persoanele , exceptand modul imperativ care are doar persoana a 2-a.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T17:39:11+03:00
Afli conjucarea verbului dupa forma  lui la infinitiv. 
Conjucarea 1 : verbul se termina in "a"
Conjugarea 2: verbul se termina in "ea"
Conjugarea 3: verbul se termina in "e"
Conjugarea 4: verbul se termina in "i"
1 5 1