Răspunsuri

2014-09-17T17:14:04+03:00
Care e problema?!
cu ce sa te ajut?
Pai este aceea din poza.
nu importa zi care e problema?!
Aflati cea mai mare fractie de forma : a) 1a2 cu bara deasupra supra 23b tot cu bara deasupra; b) ab cu bara deasupra supra ba cu bara deasupra
Ma poti ajuta ? :-s
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T17:15:10+03:00
Logica este urmatoarea: pentru ca fractia sa aiba valoarea cea mai mare trebuie ca numaratorul sa fie numarul cel mai mare posibil, respectiv 192, iar numitorul sa fie numarul cel mai mic, respectiv 230.
Spor la lucru!

1 5 1