Un paralelipiped dreptunghic ABCDA”B”C”D” are BD”=25cm si aria bazei egala cu 108 cm patrati
iar AB si BC sunt direct proportionale si 0,(3) si 0,25
aflati dimensiunile bazei
va roog ajutati-ma
P.S vreau rezolvarea completa

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-14T09:50:44+02:00
 \dfrac{AB}{0,(3)}=\dfrac{BC}{0,25}\Rightarrow\dfrac{AB}{ \dfrac{1}{3} }=\dfrac{BC}{ \dfrac{1}{4} }\Rightarrow3AB=4BC\RightarrowAB=\frac{4}{3}BC

Scriem acum aria
AB·BC=108⇒4/3·BC²=108⇒BC²=81⇒BC=9 cmAB=(4/3)·9=12 cm.
2 5 2
2014-02-14T09:54:52+02:00
A=l*L=108 A=AB*BC AB BC dp cu 3/9=1/3 si 25/100 AB supra 1/3=Bc supra 1/4=k AB=k/3 si BC=k/4 si inlocuim in formula ariei 108=k/3*k/4 k la a2a supra 12=108 k la a2a=12*108 k la a2a=1296 k=v1296 v-radical k=36 AB-k/3=36/3=12 BC-k/4=36/4=9
1 5 1