Răspunsuri

2014-09-17T16:50:59+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acord intre 2 pesoane sau mai multe state :P

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T16:52:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

Conventia este un  acord stabilit între două persoane sau între două grupuri sociale;privind probleme cu caracter economic ,juridic,tehnic, militar,etc.(cu sensul de intelegere pact)
sper ca te-am ajutat
aproximativ :*
macar ti-ai facut asa o mica idee...sper :)
dua :3