Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T16:48:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Da :) Dar o compunere narativa trebuie sa predomine actiunea, sa fie foarte multa iar dialogurile foarte putine sau chiar deloc.
2014-09-17T16:53:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este  septembrie.Soarele mangaie pamantul amortit.Razele lui sunt din ce  in ce  mai palide.Marea de  verdeata se  ingalbeneste.Peste coroanele din foc ale copacilor ,adie vantul tomnatic,scuturand frunzele multicolore oferind pamantului un covor 
Mergind prin parc am zarito pe prietena mea si cum o chiama spui tu dexempu alexa
admira frumusetia naturi facind poze 
-buna alexa  azi e o zi perfecta 
-da ai dreptate frunzele se intrec ca niste barcute plutind pe apa 
-in acest an toamna pentru mine e ca un labirind  coit de funze unde ne conude spre  paradisul naturi 

7 4 7