Răspunsuri

2014-09-17T16:41:10+03:00
Din Teorema lui Pitagora : => cateta1 ^2= ipotenuza - cateta2^2 => cateta1^2=20^2-12^2 = 400-144 = 256 => cateta1=radical din 256 = 16
P = 16+12+20=48 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T16:42:13+03:00
Ip - ipotenuza
c1- cateta 1
c2 - cateta 2

daca este triunghi dreptunghic aplicam:

ip²=c1²+c2²  (conform teoremei lui Pitagora)


20²=12²+c2²
c2²=20²-12²
c2²=400-144
c2²=256
c2=√256
c2=16
aaa, stai tie iti cere perimetrul, nu?
P= suma tuturor laturilor, adica 20+12+16=48 => raspuns b)
Da , pai aici urmeaza sa fie tate cele 3 laturi adunate ..
Multumesc mult :*
Cu multa placere! :*