Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T16:35:59+03:00
Nu este deoarece apa din lac nu este apa potabila prelucrata cu substante speciale.Deoarece in apa din lac isi depun excremente depun oua,se afla broaste care dupa cum shtim noi nu sunt bune deoarece apar boli precum riia.
15 4 15
potzi sa ma ajutzi???
cu ce?
importanta zborului la pasarile calatoare
zborul e important la pasari deoarece daca ele nu ar putea sbura atunci ar merge si ar parcurge o distanata mare si nu ar ajunge la timp si pe drum ar ingheta
sper ca team ajutat
2014-09-17T16:51:21+03:00