Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T16:33:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Andrei bate toba.
Aceasta culoare bate la ochi.
A batut recordurul.
Ma bate la cap.
El bate campii.
59 4 59
2014-09-17T16:34:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
I - au batut la diferenta mare.
El bate toba toata ziua .
El se bate cu pumnul in piept 
Copilul asta e batut in cap.
Ea bate campii tot timpul .
Se bate ziua cu noaptea.
30 4 30