Răspunsuri

2014-09-17T16:29:50+03:00
A I_______________I
b I___________I........I
                             28
1. Care e suma segmentelor egale?  490+28=518
2. Care e primul nr.?  518:2=259
3. Care e al 2-lea nr.?  259-28=231
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-17T16:30:49+03:00
A.I_____I+28
b.I_____I

Suma este 490
490-28=462 ( suma partilor egale )
462:2=231 ( numarul b )
231+28=259 ( numarul a )

Verificare : 259-231=28
3 5 3