Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T16:18:50+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Predicatul verbal este exprimat printr-un verb la un mod personal.
2014-09-17T16:22:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Predicatul verbal este exprimat printr-un verb la un mod personal, o locuțiune verbală, o interjecție predicativă sau un adverb predicativ.Exemple:El aleargă trei kilometri.Elevul este lăudat de către profesori.Maria se gândește la plecare.Haide mai repede!Probabil că ar trebui să te străduiești mai mult.
1 1 1