Răspunsuri

2014-09-17T16:14:01+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Noi suntem la scoala.                                                                                                 Maria are haine noi pentru scoala.                                                                                Rasare luna.  Doar ata stiu sper k te-am ajutat.                                                                                                                      
5 3 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T16:14:10+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Soarele ce ne lumineaza calea răsare dimeneața.
Floricica firavă  a răsărit  .

Noi ne vomduce in excursie la munte.
Ieri me-am luat niște pantofi noi .
10 4 10