Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T16:07:19+03:00
Este acea imagine care îți poți imagina sunetul ei real cum ar fi ”tropăitul cailor pe o stradă” tu practic auzi cum ei tropăie
sau ”foșnetul copacilor” tu îți imaginezi involuntar foșnetul
9 4 9
2014-09-17T19:40:09+03:00
Imaginea muzicala constituie exprimarea unui anumit continut prin intermediul sunetelor muzicale in cadrul unei lucrari
7 4 7