Răspunsuri

2014-09-17T15:47:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Schița este o operă epică, în proză, de dimensiuni reduse, cu o acțiune restrânsă la care participă un număr mic de personaje, surprinse într-un moment semnificativ al existenței lor, într-un timp relativ scurt.
Schiţa este o specie epică de mică întindere în care acţiunea este simplă, limitată la un singur episod din viaţa personajelor descrise.
Personajele sunt puţine, iar modul de expunere predominant este naraţiunea împletită cu dialogul (descrierea fiind aproape inexistentă).
Exemple: Domnul Goe; Vizită (Ambele schiţe sunt studiate în clasele cinci - opt.)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T15:51:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Schita este opera epica in proza,de intindere mica,cu personaje putine,cu actiune lineara,redusa la un singur episod semnificativ din viata unui personaj.
1 5 1