Răspunsuri

2014-09-17T15:47:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Somnoroase=adjectiv;    flori=substantiv;         luna=substantiv;
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T15:48:06+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
somnoroase = adjectiv propriu zis 
flori = subtantiv comun 
luna = substantiv 

Valoarea se poate schimba in functie de context