Răspunsuri

2014-09-17T16:10:42+03:00
5. a. 99+102+1-2= (99+1)+(102-2)=100+100=200
b. -1997+7+1995=(-1997+1995)+7=-2+7=5
c. 304-4-299-1=(304-4)-(299+1)=300-300=0
d. 2001+32-42-32+42-1=(2001-1)+ (32-32)-(42-42)=2000+0-0=2000

6.a. 5+5+7+3-5-7=8
b. 2+3+5=10
c. 6+9-3=15-3=12
d. 15+15=30

8.a. -13+15+7+10+23=2+17+23=42
b. -26+13+28-55=-13+28-55=15-55=-40
c. -17-(2-0)-(-2-14)=-17-2-(-16)=-17-2+16=-19+16=-3
d. -46-[-69+(-57+75-12)-13]+57=
= -46-[-69+(18-12)-13]+57=
=-46-(-69+6-13)+57=
=-46-(-63-13)+57=
=-46-(-76)+57=
=-46+76+57=
=30+57=
=87
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T17:23:25+03:00
5)
a) (99 + 1) + (102 - 2) = 100 + 100 = 200
b) -1999 + 1995 + 7 = -4 + 7 = 3
c) (304 - 4) + (-299 - 1) = 300 - 300 = 0
d) 2001 -1 + 32 - 32 - 42 + 42 = 2000

6)
a) 5 + 5 + 7 + 3 - 5 - 7 = 8
b) 2 + 3 + 5 = 10
c) 6 + 6 = 12
d) 15 + 15 = 30

8)
a)  -13 + 15 + 7 + 10 + 23 = 42
b)  -26 + 13 + 28 - 55 = 41 - 81 = -40
c)  -17 - 2 - (-14 - 2) = -19 + 16 = -3
d)  -46 - {-69 -57 + 75 - 12 - 13} + 57 = -46 + 76 + 57 = 87





1 5 1