Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T15:34:31+03:00
Stefan cel mare are un nume triumfator.                                                                  Dupa copaci,marete umbre s-au ascuns.                                                                Somnul cel de moarte ne asteapta.
  • Utilizator Brainly
2014-09-17T15:50:21+03:00
Traian este un nume de triumfator.                                                                                    Marete umbre Mihai,Stefan,Corvine, romana in natiune.                                                    Somnul de moarte te asteapta.