Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T22:32:34+02:00
9/25=36/100=0,36%
23/10=230/100=2,3%
1/2=50/100=0,5%
27/50=54/100=0,54%
42/200=21/100=0,21%
280/1000=28/100=0,28%
76/7000=19/1750=0,010%
63/900=7/100=0,07%
48/600=8/100=0,08%
28/400=7/100=0,07%
32/800=4/100=0,04%
80/2000=1/25=4/100=0,04%






1 5 1
2014-02-13T22:32:57+02:00
Un procent = x / 100
9 / 25 amplificata cu 4 = 36 / 100 = 0,36 %
23 / 10 amplificata cu 10 = 230 / 100 = 2,3 %
1 / 2 amplificata cu 50 = 50 / 100 = 0,50 %
27 / 50 amplificata cu 2 = 54 / 100 = 0 ,54 %
42 / 200 simplificata cu 2 = 21 / 100 = 0 , 21 %
280 / 1000 simplificata cu 10 = 28 / 100 = 0 , 28 %
76 / 700 simplificata cu 7 = 10 , 85 /100 = 0 .85 %
63 / 900 simplificata cu 9 = 7 / 100 = 0 , 07 %
48 / 600 simplificata cu 6 = 8 / 100 = 0 , 08 %
28 / 400 simplificata cu 4 = 7 / 100 = 0 , 07 %
32 / 800 simplificata cu 8 = 4 / 100 = 0 , 04 %
80 / 2000 simplificata cu 2 = 40 / 1000 simplificata cu 10 = 4 / 100 = 0 , 04 %
2 4 2