Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-17T14:44:08+03:00
101 ========================
cel mai mare nr par de trei cifre identice
888
mersi
si cel mai mic nr impar de trei cifre identice
111
  • Utilizator Brainly
2014-09-17T14:46:34+03:00
Cel mai mic numar de de trei cifre impare este ,,101'' .
Bafta!
mersi
cu placere!
cel mai mic nr impar de trei cifre identice
111