Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T21:55:54+02:00
Secventa citata face referire la vremea de pe timpuri.atunci cand faceai ceva imoral tot satul stia de fapta ta si  erau priviti ca niste intrusi. de asemenea expresia <gura>  este utilizata metaforic comparand nemultumirea satului cu o gura ce nu te lasa in pace care te inghite cu sentimentul de vinovatie generat de regretul faptelor petrecute
1 5 1
2014-02-13T21:58:39+02:00
Este vorba despre locuitorii unui sat..cum ar fi daca aud ceva de rau despre cineva, ei fac din rau si mai rau, vorba aceea''din tantar o fac armasar'' adica lumea e barfitoare, si cand incep sa barfeasca cu greu mai scapi de gura lor...