Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-17T14:30:49+03:00
A) a+b=90
    b+c=21
    a+c=75 adunam cele trei relatii si obtinem 
____________
  2a+2b+2c=186 / :2 ⇒ a+b+c=93

90+c=93
c=93-90
c=3

a+21=93
a=93-21
a=72

72+c=75
c=75-72
c=3

=====================================

b) a+b=70
    b+c=11
    a+c=65 adunam relatiile 
_____________
 2a+2b+2c=146 / :2 ⇒ a+b+c=73 

70+c=73
c=3

a+11=73
a=62

62+b=70
b=8
2 5 2
2014-09-17T14:38:29+03:00
A)
a + b = 90 
b + c = 21
a + c= 75
----------------  Din prima ecuatie o scadem pe a 3-a
b  - c = 15
b + c = 21
----------------- Adunam ecuatiile
2b  /  = 36
b = 36 / 2 
b = 18
c = 21 - 18
c = 3
a + b = 90
a = 90 - 18
a = 72

b)
a + b = 70
b + c = 11
a + c = 65
Din prima ecuatie o scadem pe a 3-a

b  - c = 5
b + c = 11
Adunam ecuatiile:
2b = 16
b = 16 / 2
b = 8
c = 11 - 8
c = 3
a = 70 - b
a = 70 - 8
a = 62


1 1 1