Cuvântul ”lui” apare de două ori in enunțul : Acel munte este moșia lui . Cine calcă pe moșia lui , nu scapă nepedepsit . El are două valori morfologice diferite,care sunt?

2

Răspunsuri

2014-09-17T10:43:26+03:00
Eu nu cred ca are valori morfologice diferite. 
Comentariul a fost şters
scrii exact asta, ca nu are doua valori morfologice.
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T10:49:03+03:00
In propozitiile acelea cuvantul "lui"  nu are doua valori morfologice. Are una singura la care se pune intebarea "a cui mosie?", avand suntia sintactica de atribul pronominal genitival in cazul genitiv.