1. Transformand 12 , 5 m in dam obtinem

a. 125 dam ; b. 1250 dam ; c. 1,25 dam ; d. 0,125 dam

2. Aria dreptunghiului cu lungimea de 13 m si latimea de 5 m este :

a . 18 m la puterea a 2 a ; b . 36 m la puterea a 2 a ; c. 80 m la puterea a 2 a ; d . 65 laputerea m la puterea 2 . Va rog mult ajutati-ma

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T10:22:35+03:00
12,5 m = 1,25 dam

2. A = L·l
A = 13·5
A = 65 cm²
2014-09-17T10:28:50+03:00