Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-17T00:29:28+03:00
Observam ca avem egalitatea:
 4^{2} = 2^{2} + (2 \sqrt{3} )^{2}  \\ adica \\ 16=4+4*3=4+12
Din Reciproca Teoremei lui Pitagora: "Oricare ar fi trei numere pozitive a, b, c astfel încât  a^{2}  +  b^{2} =  c^{2} , există un triunghi cu laturi de lungimi a, b, c, iar unghiul dintre laturile de lungimi a și b va fi drept." rezulta ca triunghiul este dreptunghic, avand catetele de 2, respectiv 2√3 cm.
Prin urmare:
Aria triunghiului=produsul catetelor/2=2*2 \sqrt{3}/2=2 \sqrt{3}


uau.ms din nou.tu esti buna ca profesoara
;)
Cu placere. Bafta!
2014-09-17T00:36:51+03:00
Triunghiul are laturile:  2 cm,  4 cm si 2√3 .

2² + (2√3)² = 4 + 12 = 16 = 4²
=> triunghiul este dreptunghic

Aria = produsul catetelor pe 2

A = 2 * 2√3 / 2 = 4
√3 / 2 = 2√3 cm² 


1 5 1