Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T23:21:56+03:00
10 : 13 = 0,(769230)

a1998 + a2013 = ?

1998 este numar par si este divizibil cu 3
=> a1998 = 0 (ultima cifra din perioada)

2010 este numar par si este divizibil cu 3 
=> a2010 = 0 (ultima cifra din perioada)
=> a2013 = 9 (a 3-a cifra din perioada)

a1998 + a2013 = 0 + 9 = 9


1 5 1
2014-09-16T23:21:58+03:00
10/13=0,(769230) perioada are 6 cifre, iar pentru a afla a 1998 cifra dupa virgula impartim 1998 la 6 =333, deci a 1998 cifra dupa virgula este 0, ultima cifra a perioadei
a 2013 cifra dupa virgula este 2013/6=335, rest 3, deci a treia  cifra a perioadei care este 9
atunci a 1998 cifra +a 2013 cifra=0+9=9
Nu este 12013, este a2013 (a facut o corectie intr-un mesaj sub enunt)
Intra in editare, mai ai timp sa corectezi.
Multumesc, nu am fost atenta la corectura.
N-ai pentru ce. Toti facem greseli.