Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-16T21:26:00+03:00
A+b+c=326
a=b+26
c=3b

b+26+b+3b=326
5b+26=326
5b=326-26
5b=300
b=300:5
b=60

c=3b
c=3*60
c=180

a=b+26
a=60+26
a=86
1 5 1
2014-09-16T21:28:17+03:00
A,b,c  , b= a-26 , b=c:3 , deci a = 26+ b ,c =3b , a+B+C=326 m 26+b +3b+ b=326 
26+5b= 326 /-26=> 5b=300 , B= 60, A=60+26=86 , C= 60 :3 , C= 20
Creca am cresit ceva :-??
lasa dar totusi iti multumesc am primit un raspun corect