Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T21:22:33+03:00
( \frac{1}{2}  +  \frac{2}{3} ) *  \frac{6}{5} + 1=

( \frac{3}{6 } + \frac{4}{6}  )*  \frac{6}{5} + 1 =

 \frac{7}{6} *  \frac{6}{5} + 1 =

  \frac{7}{5} + 1 =

 \frac{7}{5}  \frac{5}{5} = 12/5


= (3+4 supra 6): 5/6+1=7/6:5/6+1=2/6+1=8/6
7/6 : 5/6= 7/6*6/5=7*6/5*6=7/5 (6 se simplifica)
2014-09-16T21:22:35+03:00
(1/2+2/3):5/6+1=[ ³(1/2)+²(2/3)]·6/5+1=(3/6+4/6)·6/5+1=7/6·6/5+1=7/5+1=7/5+5/5=12/5
1 5 1