Răspunsuri

2014-09-16T21:26:40+03:00
Limba este un mijloc de comunicare de ce ea ne invata multe lucruri ute asa si inca de 6 ori de ce
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T22:16:56+03:00
Limba este cel mai mare mijlok de comunikare 
1 dece limba este cel mai mare mijlok de cominikare 
fiindca ca fara limba noi nu vom putea comunika
2 de ce fara limba noi nu vom putea comunika 
Fiindca nu vom sti cum sa vorbim
3 de ce nu vom sti cum sa vorbim
pentru ca lima e cea mai importanta in viata
4 de ce lima e cea mai importanta in viata
fiindca fara ea noi nu vom putea comunika
5 de ce fara ea noi nu vom putea comunika
fiindca cu ajutorul limbii noi  comunikam cu cei din jur
6 dece cu ajutorul limbii noi comunikam cu cei din jur
fiinca limba este cel ma mare mijlok de comunikare
2 5 2