Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T21:13:35+03:00
Indicarea notei caractersitice a unei fiinte  , a unui lucru sau a unui fenomen . 
:DD
Caracterizarea inseamna ai prezenta adjective a unei fiinte , lucruri sau fenomenele naturii . Sper ca te-am ajutat sa intelegi ce inseamna cuvantul caracterizare si te rog sa ma ajuti si pe mn !!!!
caracteriyarea este atunci cind caracteriyeyi un portret,un colt din natura,ub tablou si altele
2014-09-16T21:16:12+03:00
A caracteriza pe cineva înseamnă a-i prezenta trăsăturile,a-l descrie.
2 2 2