Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T20:13:35+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se trage dintr-un neam de nomazi.
Ne-am certat cu privire la cine duce gunoiul.
Neam de neamul nostru nu a pierdut batalii.
da si
scuze
Noi ne-am intors din poienita.
neam mare avem acum ca a venit pe lume Daria
2014-02-13T20:14:25+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ne-am intilnit unde preconizasem/ Cind ne-am vazut pentru prima oara , am simtit fluturi in stomac.
Legatura de neam e una sfinta.  Nici nu stiam ca el imi este neam.

corect
Dacii erau un neam de oameni harnici.Anghelina si cu mine ne-am dus la muzeul de istorie.Fiind foarte cald ne-am hotarat sa mergem in parc.Am aflat multe despre al nostru neam romanesc.