Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T19:14:59+03:00
Există 6 nevoi relaţionale fundamentale (în acelaşi timp ele reprezintă şi obiectivele oricărui proces de comunicare):
1. nevoia de a spune ;
2. nevoia de a fi inteles ;
3. nevoia de a fi recunoscut ;
4. nevoia de a fi valorizat ;
5. nevoia de a influenta ;
6. nevoia de intimitate ;

1. Nevoia de a Spune
Este nevoia de a transmite informaţii celor din jurul nostru. Permanent simţim nevoia să spunem ceva, să arătăm, să explicăm, etc. Dacă simţim nevoia să spunem ceva semnificativ pentru noi şi nu o facem, transmiterea informaţiei se va realiza involuntar, inconştient, într-un mod mascat (Ex: prin stări de tensiune, anxietate, , sau chiar somatizări în cazul unui mesaj negativ refulat).
Dar cum şi ce spunem?
Comunicarea se realizează:
10% prin cuvinte. Mesajul verbal trebuie sa fie: clar, simplu, uşor de urmărit, să utilizeze un ...
multumesc
cu placere poti sa ma ajuti si tu cu o intrebare
Alcatuieste o povestire scurta de 3_4 propozitii despre devotamentul lui Roland.
cine este el
imi cer scuze dar nu am auzit de el
2014-09-16T19:15:18+03:00
Eu cred ca oameni din ziua de azi nu sunt inteligenti si nu comunika deloc intre ei...Dar ar trebui fiinca sa isi dezvolte vorbirea si comunikarea ...