Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T18:20:32+03:00
Aș cumpăra o enciclopedie,deoarece din enciclopedie afli multă informatie,in ea este diversă informatie utilă pt elevi dar și pt maturi .Enciclopedia te va informa și ajuta.
2 4 2
2014-09-16T18:21:31+03:00
Eu as alege un atlas,deoarece este folositor la scoala si poti sa vezi toate tarile si orasele din toata lumea, chiar daca nu poti sa mergi in acele locuri.