Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T19:41:39+02:00
O vitrina care straluceste ii atragea privirile.
colega care este a mea are un catel de rasa
data pe care vom pleca am hotarat-o.

populatia romaniei e in proces de imbatranire
stai ca mai scriu
nasterea in romania e de 11 la mie mortalitatea e de 12-13 la mie. structura populatiei romani 88,9% maghiari 6,5% romi 3,3%
STAU
atat
  • Pak
  • Ambiţios
2014-02-13T19:44:29+02:00
Easy...O vitrina care straluceste imi atrageaprivirile.Colega mea are un catel care este de rsa. Data cand ar pleca am hotarat-o. CU PLACERE!!
1 5 1