Răspunsuri

2014-09-16T18:15:51+03:00
Inceput de toamna.                                                                                                     Este septembrie.Soarele mangaie pamantul amortit.Razele lui sunt din ce in ce mai palide.Marea de verdeata se ingalbeneste.Peste coroanele de foc ale copacilor ,adie vantul tomnatic.Toamna este un anotimp plin de culoare,farmec si schimbare.Mai adaugi si tu ceva ca  sa iasa mai frumoasa.Sper k te-am ajutat.

4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T18:18:22+03:00
Toamna este anotimpul culorii ,toamna totul este acoperit in jur cu pete de culoare si este aidoma un covor multicolor .Frunzele pe codru cad intru-n dans lent si se aseaza pe pamint .Vintul cu a lui suflare le alunga prin tot cimpul si se formeaza o hora a frunzelor . Culorile de la care nu-ti poti lua ochii intrucit sunt atit de frumoase iti da un spirit de bucurie incit iti vine sa te duci in acel codru si sa dansezi cu ele .Copacii ofteaza iar lacrimile de promoroaca picura una cate una peste frunzele moarte .Iar peste coloanele de copaci din acel codru pasarile calatoresc spre apa albastra a cerului .Toamna este un anotimp magic unde totul poate fi adevarat .
2 4 2