Răspunsuri

2014-09-16T18:14:12+03:00
A+b+c=72454,a=b:3,b=4c,c=b/4
b/3+b+b/4=72454,4b+12b+3b=869448,19b=869448,b=45760,421
a=45760,421:3=15253,473
c=72454-45760,421-15253,473=11440,106
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-09-16T19:25:27+03:00
a+b+c=72454 \\ b=3a =>b=3*4c=>b=12c \\ a=4c \\  \\ 4c+12c+c=72454 \\ 17c=72454 \\ c=72454:17 \\ c=4262 \\  \\ a=4c \\ a=4*4262 \\ a=17048 \\  \\ b=12c \\ b=12*4262 \\ b=51144
Buna... Sunt Dana si vreau sa tinem legatura ... Imi dai si mie te rog facebook ul tau daca ai ? :* Jas ?
ti-am trimis un mesaj
Iti multumesc foarte mult
Cu placere :)