Răspunsuri

2014-09-16T17:53:08+03:00
Bibliotecile din viitor vor fi mult mai stilate, cu aparatura de ultima generatie , carti noi si interesante , chiar cred ca vor mai ramane si cele vechi si pline de istorie.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T17:54:41+03:00
Eu cred că bibliotecele in viitor vor aratta cu totul altfel ,acolo vor fi deja carti electronice,toata lumea se va folosi mai mult de e-book decît de cartile din hirtie,insa pentru mine cartile din hirtie sunt mult mai placut de citit,insa viitorul va fi din ce in ce mai performat și cu incetul vor dispare de pe rafturi cartile din hirtie .
2 5 2