Răspunsuri

2014-09-16T17:56:51+03:00
81 la puterea -3 * 27 la puterea 5 : 9 la puterea 3 = 0.037037037
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T18:08:55+03:00
81 la puterea 3 =1/81 la puterea 3 =1/3 la puterea 12
27 la puterea 5=3 la puterea 15
9 la puterea 3=3 la puterea 6
obtinem (1/3 puterea 12)3 la puterea 15=3 la puterea 3
3 la puterea 3/ 3 la puterea 6=3 la puterea -3 adica 1/3 la puterea 3=1/27
1 5 1