Buna! Faceti un catren ( strofa de patru versuri) in care sa folositi cat mai multe cuvinte legate de cuvantul poezie. Rima sa fie imperecheata. Mersi!

Va dau eu cateva cuvinte, sa aveti macar o idee. (scriitor, cerneala, rima, vers, pană etc.)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T17:48:31+03:00
Sa va scriu o poezie 
Cu cerneala pe hartie 
Nu-s eu mare scriitor 
Mai bine zis amator 
-
Nu ma cheama Eminescu
Dar stiu sa-ti leg versu'
Chiar si daca nu-ntelegi
Poti asta sa recitesti
  plm suna penibil idk 

daca iti mai vin idei, mai scrie cate-un vers ca le adun si o rezolv eu. Mersi!
2014-09-16T17:50:01+03:00
Scriitorul scrie incet cu o pana,
Cerneala ascunde foilei rana,
Eu deja terminasem sa scriu
Cand dintrodata creeru-i pustiu.

M-am straduit cat am putut eu de tare
daca iti mai vin idei, mai scrie cate-un vers ca le adun si o rezolv eu. Mersi!