Răspunsuri

2014-09-16T17:51:11+03:00
Regula la puteri atunci cand ai impartire cu aceeasi baza , in cazul tau 2 , scazi exponentii, adica iti ramane 2 la puterea 4 , apoi calculezi in ordine( intai impartirea, apoi adunarea)
sper ca intelegi
Pot sa arat mie cum sa fac terog
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T17:55:34+03:00
Adecem in aceeasi baza 2 si operam cu puterile ai invatat in cls a V a  ex ala putere m impartit la a la puterea n  egal a la puterea m-n---
4se scrie 2la a doua plus 2 la putere 192impartit la 2 la puterea188impartit la 5egal 2 la a doua plus 2 la a patra(de aici192-188): 5=4+16:5=20:5=4
1 5 1