Răspunsuri

2014-02-13T19:37:13+02:00
258-6x(5a-25):9=100- 43= 57
6x(5a-25):9=258- 57=201.... metoda calculului invers... cum era la ''a+1=4''
incearca in mai multe feluri... nici mie nu imida corect tot timpul...
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T19:59:00+02:00
100-[285-6×(5×a-25)÷9]÷5=43
[285-6×(5×a-25)÷9]÷5= 100-43=57
285-6x(5xa-25) ÷9=57x5=285
6x(5xa-25)÷9=285-285=0
6X(5xa-25)=0x9 = 0
5xa-25=0÷ 6=0
5xa=25
a=25÷5=5  
6 4 6