Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-13T19:21:07+02:00
Complement circumstantial  de timp
ESTE comlement circumstantial de timp (cat timp a tinut/ durat nunta?)
complement
Asta am si zis.....Dar se pare ca are mai multe functii:))
de ce ai mai pus intrebarea daca stiai raspunsul
pentru ca asa am vrut eu ;)
2014-02-13T19:22:16+02:00
Raspunsul la intrebare este complement

complement direct
ESTE COMPLEMENT CIRCUMSTANTIAL DE TIMP MAI OAMENI BUNI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Exact!!!