Răspunsuri

2014-09-16T16:53:29+03:00
Eu  iti voi da doar citeva idei sa nu te superi
a venit toamna argintie in satul meu.
scrie despre copacii despre roada despre cum animalele se pregatesc de iarna
sper ca te vor ajuta ideile cestea.
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-16T17:09:28+03:00
Toamna in satul meu
    
        A venit toamna. Frunzele ruginii au inceput sa-si faca aparitia. Zilele sunt deja mai scurte si mai friguroase. 
        Satul freamata de atatata harnicie. De pe camp si din livezi se aduna ultimile roade. Gospodinele nu stau o clipa locului, pregatesc conservele pentru iarna. Camarile si beciurile vor fi pline de bunatataturi. Nici bunica nu se lasa mai prejos iar eu o ajut cu placere. La iarna ma va rasplati cu cele mai gustoase prajituri.
         Parca nicaieri nu este mai frumoasa toamna decat in satul meu.

20 4 20